piątek, 19 września 2014

2.Decyzja należy do Ciebie !

Witajcie !!! Co tam u Was słuchać? U nas wszystko w porządku, pierwszy dzień prawie za nami, zaliczamy go oczywiście do udanych, bez żadnych "grzechów". K. jest chyba przeziębiona, leży w łóżku. Ale dzisiaj chcemy trochę napisać o tym, że to od nas wszystko zależy jak będziemy wyglądać.

Kochani, każdy o tym doskonale wie, że to nie wygląd jest najważniejszy tylko liczy się to co jest w środku, tak to prawda. Ale nie oszukujmy się...To wygląd przyciągnie faceta/kobietę, a charakter może nas zainteresować. Jak mówi jedno z przysłów "Jak Cię widzą tak Cię piszą". Zgadzacie się? Wiemy też o tym, że nadwaga, otyłość wpływają na nasze zdrowie negatywnie, dlatego też ZADBAJMY O TO !!! DBAJMY O SIEBIE ! O NASZE ZDROWIE !

Nie wmawiajmy sobie, że dieta to nie dla mnie, jestem zmęczony, nie mam czasu, mam zbyt dużo pracy...Dla chcącego nic trudnego. :) DECYZJA NALEŻY DO WAS !!! To od WAS zależy jak będziecie wyglądać w wakacje, czy wyjdziecie na plaże w bikini, czy będziecie siedzieć w domu... Chyba tego nie chcecie? Zacznijcie już dzisiaj !!!

Pamiętajcie DECYZJA NALEŻY DO CIEBIE !!!

BUŹKA,
K. i O.

1 komentarz:

  1. Hej :) Powodzenia w drodze do celu, trzymam za Was kciuki :)) i zapraszam na mojego bloga: odmienicsiebie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń